Un clip video remarcabil despre cum (nu) se face treabă în România a fost realizat de către membrii forumului peundemerg.ro. Mai precis, este vorba despre tronsonul de autostrada Suplacu de Barcău-Borș, pe care autorii clipului video îl consideră “cea mai mare bătaie de joc a banului public din 1989 încoace”.

– Deși s-a promis de către autorități, anul acesta nu s-a lucrat absolut deloc pe porțiunea cea mai avansată a tronsonului, între Dolea și Sârsig. Drept urmare, puteți observa numeroase surpări ale terasamentelor la secvențele 05:16, 05:28, 05:48.

– La organizarea de șantier Bechtel de la Suplacu de Barcău (acum parăsită) se pot observa câteva zeci de grinzi de beton nefolosite.

– Armăturile pilonilor nefinalizați sunt lăsate în continuare neprotejate, favorizând ruginirea acestora.

– La secvența 08:10 au apărut anul acesta zeci de grinzi (anul trecut nu existau în acel loc, de unde rezultă ca au fost produse anul acesta la organizarea de șantier Bechtel de la Chiribis).

– La minutul 09:20 se poate observa cum structurile de beton sunt inundate, zăcând actualmente în apă.

Nu suntem în stare să terminăm 18 km de AUTOSTRADĂ

Definitivarea celor 18 kilometri din Autostrada Transilvania promişi pentru 2012, respectiv segmentul Spinuş-Biharia din judeţul Bihor, ar putea avea loc anul viitor, nu în 2012, cum a fost planificat iniţial, ca urmare a restanţelor la plată înregistrate de Ministerul Transporturilor, au declarat pentru „România liberă” surse din cadrul proiectului autostrăzii. Alegerea celor 18 kilometri din totalul de 60 de kilometri ai tronsonului 3C a fost realizată anterior de partea română.

Ovidiu Silaghi a spus că Autostrada Braşov-Cluj-Borş este o investiţie cu valoare foarte mare şi că statul român este într-o situaţie extrem de neplăcută, din cauza faptului că “urma să le achităm 240 de milioane de lei la sfârşitul lunii mai, aşa era acordul dintre Bechtel şi Guvernul Ungureanu” şi “am găsit alocat pentru această plată doar 98 de milioane de lei”.

“Avem în pușculiță doar 98 de milioane lei din 240 de milioane”

“Destul de greu să te ţii de cuvânt faţă de un contractor, am constatat după o săptămână, să zici că-i dai 240 de milioane şi să nu ai în puşculiţă decât 98 de milioane de lei (…) Fiecare contract are termene de finalizare dar are şi termene de plată: or, noi dacă întârziem termenele de plată, evident că nicio estimare nu mai este realistă. După ce le dau diferenţa de bani, după aceea pot să-i chem din nou la discuţii să văd cum stau ei cu termenele de realizare. Eu acum nu ştiu când le pot da banii. Asta îmi este marea problemă, cea mai mare”, a arătat Silaghi.

Acesta a precizat că va putea cere Bechtel să lucreze doar în momentul în ministerul său va plăti, că “acum am un minus în contractul cu ei” şi că “nu pot să mă duc să bat cu pumnul în masă atâta vreme cât eu sunt în culpă”.

SURSA: peundemerg.ro

Opt ani de Bechtel în România: autostrada dezamăgirii totale


2%

din impozitul pe salariu

Din taxele pe salariul tău, poți alege ca 2% să meargă către articolele noastre și sprijinirea directă a Asociației pentru Antreprenoriat Comunitar, nu către stat. Ajută-ne să luptăm în continuare pentru cele ce-ți sunt dragi: Dezvoltarea Personală, Comunitară și Socială.

Descarcă formularul și depune-l la agenția ANAF de care aparții până pe 31 iulie.

Articole Interesante si Utile pentru Dvs

Proiectul Răsuceni

rasuceni

Aflați despre proiectul de ridicare din sărăcie a unuia din cel mai sărace sate din România. Contribuiți cu resurse, idei, instrumente…

Aveți nevoie de ferestre și uși?

ferestre și ușiÎncercați să ne cereți o ofertă și nouă și veți primi comisioane. Discounturile pot fi de la 20% pînă la 60%. De ce? Deoarece ne putem permite avand o oferta completa și fiind importatori direcți de profile!

La unele comenzi de ferestre și uși, oferim gratuit plasele de insecte.

Facem contracte de întreținere / mentenanță. Intrați acum în parteneriate ce vă pot aduce câștiguri mari.