Autostrada suspendată a Primarului General Sorin Oprescu a fost aprobată astăzi în şedinţa  Consiliului General al Municipiului Bucureşti (CGMB) cu 29 de voturi şi 16 împotrivă. Contestat de nenumărate ori, proiectul gigant al lui Oprescu a avut noroc de această dată cînd, pentru prima oară, majoritatea consilierilor au fost de partea edilului.

Autostrada suspendată propusă de primarul general Sorin Oprescu în Campania electorală din 2008, în valoare totală de peste 1,5 miliarde de euro va deveni realitate după ce a primit avizul de la consilierii municipalităţii.

Valoarea estimată a investiţiei se ridică la 6,83 miliarde lei, din care aproximativ 58 de milioane reprezintă cheltuieli pentru proiectarea şi asistenţa tehnică necesară proiectului.

Sorin Oprescu a declarat la intrarea în şedinţă că principalul atuu al acestui proiect îl reprezintă interesul unor investitori privaţi din Rusia, America de Nord, China sau Coreea, care şi-au manifestat deja interesul pentru acest proiect. “Autostrada nu va fi un efort financiar pe umerii bucureștenilor și nici pe seama bugetului local. Nu vorbim despre bani de la buget, pentru că nu îi avem. Va fi un parteneriat public-privat”,

Anul acesta, după câştigarea unui nou mandat de primar general, Oprescu a anunţat că acest proiect va fi primul pe care îl va trece prin CGMB. În martie 2011, primarul general spunea că autostrada suspendată se va numi “drum expres”, întrucât “legislaţia nu permite autostradă în Capitală”.

Cum va arăta autostrada

Un total de 13,150 km, pe care vor exista artere cu şase benzi, tuneluri subterane sau şosele suspendate sunt câteva dintre caracteristicile primei porţiuni din „Autostrada Urbană”. Aceasta va lega şoseaua Virtuţii de şos Colentina.

Potrivit proiectului, soluţia aprobată deja de specialişti prevede un sistem rutier cu următoarea configuraţie: va porni din zona Lacului Morii, de la intersecţia dintre şoseaua Virtuţii-Calea Giuleşti o arteră aeriană la o înălţime de trei metri faţă de sol, în lungul bulevardului Constructorilor.

Apoi peste triajul Chitila, şoseaua va continua la nord de calea ferată, de-a lungul Bulevardului Poligrafiei cu un drum expres cu şase benzi, câte trei pe sens şi cu separator median.

În zona Bulevardului Poligrafiei – strada Avionului vor apărea, de asemenea, două tuneluri cu câte trei benzi pentru fiecare sens. Şoseaua va deveni apoi din nou aeriană pe sectorul cuprins între Avionului – Şoseaua Petricani şi va continua cu două artere de o parte şi de alta a căii ferate pe sectorul Şoseaua Petricani – Şoseaua Colentina unde va reveni la sol.

După avizul primit din partea consiliului general urmează stabilirea licitaţiei pentru alegerea constructorului.

sursa: Vlad Ignat, Adevarul.ro


2%

din impozitul pe salariu

Din taxele pe salariul tău, poți alege ca 2% să meargă către articolele noastre și sprijinirea directă a Asociației pentru Antreprenoriat Comunitar, nu către stat. Ajută-ne să luptăm în continuare pentru cele ce-ți sunt dragi: Dezvoltarea Personală, Comunitară și Socială.

Descarcă formularul și depune-l la agenția ANAF de care aparții până pe 31 iulie.

Articole Interesante si Utile pentru Dvs

Proiectul Răsuceni

rasuceni

Aflați despre proiectul de ridicare din sărăcie a unuia din cel mai sărace sate din România. Contribuiți cu resurse, idei, instrumente…

Aveți infiltrații?

Aveți treceri / străpungeri / penetrări de cabluri / țevi / conducte prin pereți, planșee și pardoseli ce manifestă infiltrații sa exfiltrații! Aveți fisuri prin pereți și pardoseli?

Etansare perfecta a strapungerilor si fisurilor

Avem soluții corecte și complete.

Doar vizitați https://strapungeri.afacereamea.ro/ și puteți să găsiți produsele și soluțiile corecte pentru situația dvs concretă. Puteți și să vă abonați pentru discounturi și comisioane.